رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آغاز هفتمین دوره جشنواره مسابقات ورزشی زندانیان

  • کد خبر: ۱۸۶۰۵۳
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
آغاز هفتمین دوره جشنواره مسابقات ورزشی زندانیان
هفتمین دوره جشنواره مسابقات ورزشی در زندان مرکزی مشهد با حضور حماسه ساز ملبورن در اولین روز از هفته دفاع مقدس افتتاح شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این مراسم که علاوه بر خداداد عزیزی جمعی ازمسئولان ورزشی استان خراسان رضوی هم در آن حاضر بوند اسماعیل زادگان مدیر زندان مرکزی مشهد ضمن خوش آمد گویی به میهمانان و ورزشکاران در مورد فرآیند شکل گیری این مسابقات صحبت کرد و گفت در سایه برگزاری این جشنواره شور و نشاط خوبی بین زندانیان ایجاد شده و زندان مشهد موفق شده در رده‌ها و رشته‌های مختلف در کشور صاحب عناوین برتر شود.

 

وی افزود: در بحث تربیت بدنی با توجه به عملکرد پرسنل و زندانیان مشهد در رتبه نخست کشور قرار گرفته است. خداداد عزیزی هم که به عنوان میهمان ویژه در جمع زندانیان با استقبال چشم گیر آن‌ها روبرو شده بود از نقش ورزش در ناهنجاری‌های اجتماعی صحبت کرد و ضمن خشنودی از حضور در بین زندانیان برای افتتاح این مسابقات اعلام امادگی کرد تا در رویداد‌های مهم ورزشی کنار آن‌ها باشد. گفتنی است این رقابت‌ها در ۱۷ رشته ورزشی در جریان است که نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

 

در پایان تیم‌های شرکت کننده رژه رفتند و از تیم والیبال کارکنان زندان مشهد که برای سومین سال متوالی قهرمان زندان‌های استان شده است با حضور خداداد عزیزی، جبار قوچان نژاد، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و امین زاده مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی تجلیل به عمل آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->